Dinsdag 17-04-2018 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Buitenlandse Stage - WaarBenJij.nu Dinsdag 17-04-2018 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Buitenlandse Stage - WaarBenJij.nu

Dinsdag 17-04-2018

Door: Nina, Anouk en Maartje

Blijf op de hoogte en volg Buitenlandse Stage

17 April 2018 | Aruba, Oranjestad

Vandaag was alweer onze een-na-laatste stagedag. Op het begin van de middag hebben we bij de strandtent van Octopus geholpen. Daarna zijn we naar Oranjestad gegaan om daar te flyeren. Daar was op dat moment namelijk net een cruiseschip aangekomen waar mensen vanaf kwamen die een dagje naar Aruba gingen. Deze mensen bleven tot best laat dus we probeerden hun te boeken voor de sunset cruise die avond. Hierbij was het zo dat we de mensen pas een flyer mochten geven als ze zeker waren dat ze mee gingen op de boot. Dit was wel moeilijk omdat veel mensen hun hele dag al volgepland hadden en dus geen tijd meer hadden voor een boottochtje. Hierdoor kregen we veel afwijzingen maar was het ook veel leuker als mensen geïnteresseerd waren. Uiteindelijk was er een stel die enthousiast waren en ook geboekt hadden, maar verder was er helaas bijna niemand geïnteresseerd. Daarom zijn we minder gaan adverteren voor Octopus en meer gaan proberen een praatje te maken met mensen om ons Engels te verbeteren. Die avond zijn we bij de McDonald’s gaan eten. Daarna zijn we naar de Double Dutch Dip gegaan om een cadeaubon te kopen voor ons stagebedrijf. Dit leek ons een leuk idee omdat hun deze ijssalon erg lekker vinden. Het concept van de cadeaubon was echter nog niet bekend bij de ijssalon dus wij hebben deze hier geïntroduceerd. Toen zijn we naar ons appartement gegaan en hebben we een film gekeken. Morgen zijn we een dagje vrij en donderdag hebben we dan onze laatste stagedag.